Вече пети час нямам сигнал на Булсатком. Днес, 21 юли в 09.14 часа платих 16 лева в офиса Ви в Севлиево, при г-н Пеньо Пенев. Всички ваши телефони обаче не отговарят - 0675 - 81-717 /0675 - 30-693/ 0878 - 41 -22 - 25.
Трябва ли отново да пътувам до Севлиево, за да установя контакт с ваш служител и да получа сигнал на тв си приемник? В момента звъня в София - централен офис, но и там пълно мълчание. Очаквакам отговор от Вас - телефонът ми е 0879 - 62 - 90 -07
Удивен съм от липсата на каквато и да е възможност да се разговаря на всички телефони на ВИВАКОМ в Севлиево. Възмутен съм!
Напиши мнение за VIVACOM - СЕВЛИЕВО
Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.
Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.
Скъпи клиенти и гости на BUSINESS.bg, моля изпращайте запитвания под формата на електронни писма до фирма VIVACOM - СЕВЛИЕВО само и във връзка с услугите или продуктите, предлагани от VIVACOM - СЕВЛИЕВО.
Изпратени от Вас рекламни или други съобщения относно предлагани от Вас или трето лице стоки или услуги до VIVACOM - СЕВЛИЕВО ще се считат за непоискани търговски съобщения. Изпращането на такива съобщения е забранено от закона и представлява нарушение на българското законодателство както и на Условията за ползване на BUSINESS.bg.
Съобщи за неточност в информацията за: VIVACOM - СЕВЛИЕВО