Милекс България  itemprop=

Милекс България

Софтуерна система за бизнес управление Алфаком 8 Системата се грижи за целия процес от поръчка към доставчик до продажба на продукта на краен клиент на едро или дребно. Предназначена е за мениджъри, търговци, складови работници и други, като всяка
София, ул. Бигла № 12 вх. А, ап. 4





Софтуерна система за бизнес управление Алфаком 8 Системата се грижи за целия процес от поръчка към доставчик до продажба на продукта на краен клиент на едро или дребно. Предназначена е за мениджъри, търговци, складови работници и други, като всяка група има различни права за достъп. Програмата е създадена във Франция, развива се и се актуализира непрекъснато. Минимални системни изисквания: Процесор с тактова честота 300 MHz, 64 МВ оперативна памет, монитор и видеокарта, поддържащи разделителна способност 1024 х 768 точки Многоезичен интерфейс: Алфаком е достъпна на български, френски, немски, английски и руски език, което я превръща в идеално решение не само за българските, но и за смесени фирми, като позволява на всеки служител да работи с програмата на родния си език. Всеки документ може да бъде издаден на всеки един от петте езика, без отношение към езика на интерфейса. Клиенти - за всеки клиент се въвеждат необходимата контактна информация, банква сметка, кредитен лимит, ползвани отстъпки и условия на плащане. Доставчици - въвежда се необходимата контактна информация. Импортът на продуктовите тарифи се извършва с натискане на бутон. Поддържат се форматите DBF и XLS (практически всеки табличен файлов формат или база данни може да бъде конвертиран към някой от тях). След първоначално въвеждане на тарифа актуализацията й става с натискане на бутон. Системата отчита “остарели продукти”, т.е. такива, които са фигурирали в предишна тарифа, но липсват с последната, такива продукти не биват показвани заедно с актуалните, но фигурират в продуктовата база данни и могат да бъдат визуализирани или да се провежда търсене в тях. Контактна информация - въведената контактна информация за клиенти, доставчици и партньори е достъпна по всяко време на всички потребители на Алфаком. Продукти - Алфаком управлява складовите наличности, като продуктите могат да се въвеждат ръчно или с помощта на бар код четец. Цената на всеки продукт може да се определи по различни начини - например с въвеждане на доставна цена, ДДС и марж или ръчно. Системата позволява резервиране на количества от всеки продукт в склада. Могат да бъдат въведени минимално и максимално количество от всеки продукт, при достигането на които Алфаком да алармира потребителя. Към всеки продукт може да бъде прикрепена негова снимка. Възможни са справки, при които биват намерени продукти, отговарящи едновременно на няколко зададени критерия. Оферти - при подготовка на оферта можете да укажете срокове и условия на плащане и да дефинирате отстъпки. При подготовка на оферта можете да позлвате интегрирания текстов редактор (приблизително с възможностите на Wordpad) за допълнително подробно описание на предлаганите продукти и услуги или за задаване на допълнителни условия. Програмата разполага с интегриран калкулатор. Поръчки на клиенти - след изпращане на оферта при интерес от страна на клиента офертата се трансформира в поръчка с натискане на бутон, след което търговецът може да направи вътрешна поръчка до склада за подготовка на експедицията; когато поръчаните стоки бъдат подготвени за доставка, Алфаком подготвя необходимите документи за експорта на поръчаните продукти до клиента. аналогичен е процесът на поръчка и доставка в случаите, когато клиентът се обърне към фирмата без първоначално да е получил оферта. Поръчки към доставчик - след поръчка към доставчик доставените стоки биват записани в склада автоматично или ръчно, продуктите могат да бъдат въведени с бар код четец. Фактури - Алфаком издава фактури със съответен пореден номер, началният номер се дефинира от потребителя. Системата следи автоматично плащанията по всяка фактура и при просрочване изпраща съобщение до некоректния клиент. Документи за експорт - посочвате адреса на доставка, Алфаком дава допълнителна информация за всеки клиент, например периоди, в които доствка не е възможна, номер на офертата и поръчката, въз основа на които е подготвен документът за доставка, гаранция на доставяните продукти и т.н. Всеки създаден в Алфаком документ може да бъде отпечатан на принтера по подразбиране и изпратен по факс, да бъде изпратен по електронна поща във вида, в който е или като прикачен PDF файл, както и да бъде експортиран в RTF, HTML, XML или PDF. Продажби на каса - не се различават съществено от останалите продажби, разликата е в невъзможността за частични доставки или разсрочено плащане. Алфаком управлява устройства за печат на касови бележки. Гаранция и сервиз - Алфаком управлява гаранционната и извънгаранционната поддръжка на продуктите, като подготвя съответните документи при ремонт на дефектен продукт. Промоции - с Алфаком можете да управлявате промоциите във вашите обекти, като задавате промоционални цени и количества. ТРЗ модул - с Алфаком мениджърите могат да следят оборотите на търговците (асортимент мениджърите) и да управляват техните заплати, ако те се формират на база процент от оборота + фиксирано възнаграждение, както и заплатите на служителите, които са с фиксирана заплата. Системата води пълна статистика за всеки служител на фирмата. Валути - Алфаком работи с EURO, USD, лев, британски паунд, като курсовете се въвеждат от потребителя, основната валута е евро, като ако работите в друга, Алфаком дава паралелно информация за сумата в евро. Можете да работите с всеки клиент в различна валута. Счетоводство - Алфаком експортира данните в Tab separated values текстов файл, формат, поддържан от всяка счетоводна програма. Сигурност - можете да дефинирате произволни нива на достъп, като в зависимост от регистрацията с потребителско име и парола определени менюта или опции са недостъпни (например може да се забрани достъпа на работниците в склада до фактурите или статистиката). Всеки създаден в системата документ може да бъде “отключен”, т.е. достъпен на всички или “заключен”, т.е. може да бъде отворен и модифициран единствено от своя създател и администратора. Високото ниво на защита се гарантира от криптирани пароли. Статистика - Алфаком следи автоматично: - Плащания по фактурите - Постигнатите от търговците обороти - Оборотът на фирмата за дефиниран от потребителя период - Печалбата на фирмата за дефиниран от потребителя период - Превишен кредитен лимит от клиентите - Направени от фирмата отстъпки - Приспаднат ДДС и други Периферни устройства: Алфаком управлява принтер, касов принтер и четец на бар кодове. Органайзер - подобрява вътрешнофирмената организация на работа, позволява на мениджърите да дефинират задачи на служителите и да контролират изпълнението им. Съобщения - потребителите на Алфаком могат да обменят помежду си текстови съобщения, които мигновено достигат до получателя си. Реализирана е възможност за изпращане на съобщения до потребители извън офис на техните PALM джобни компютри. Онлайн търговия - директно от Алфаком можете да управлявате вашия онлайн магазин. Условията за онлайн търговията могат да се различават от стандартните. Алфаком управлява клиентски поръчки онлайн, дава статистика за посещенията на страниците и т.н.

Милекс България - отрасли:


SEO оптимизация,

Мнения за Милекс България


The company has no review.

Напиши мнение за Милекс България


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.