Рекламна Къща В ЕООД  itemprop=

Рекламна Къща В ЕООД

- Рекламни услуги на медийния пазар в страната - Медия-шоп - Ефективен подход при избор на медия - Предлагане на най-добрите условия за закупуване на медийно време или пространство
София, ж.к. Лозенец, ул. Момин Кладенец № 1





РЕКЛАМНА КЪЩА В Медийна агенция Накратко за нас: - Основана през 1993 година - Регистриран най-голям пазарен дял в областта на прес-рекламата - В момента сред първите 15 най-добри рекламни агенции в класацията Топ 50 - Обединява екип отмлади, енергични, висококвалифицирани специалисти в областта на рекламата, ПР и мониторинга - 30 рекламни представителства в страната Дейности: - Рекламни услуги на медийния пазар в страната - Медия-шоп - Ефективен подход при избор на медия - Предлагане на най-добрите условия за закупуване на медийно време или пространство - Реално постигнати рекламни обеми във водещи медии на нашия пазар - Медия планиране - Оценка на рекламните кампании - Упражнява контрол и извършвамониторинг на излъчванията и публикациите в медиите - Консултира във всички сфери на медийните комуникации - Рекламни печатни материали В КОМУНИКАЦИЯ Агенция за връзки с обществеността Накратко за нас: Ние сме ПР агенция с над 300 успешно проведени кампании в България. Стартираме през 1997 г. При нас работят 14 щатни специалисти: - 5 хабилитирани консултанти - Имаме 28 представителства в страната - Известни сме с професионалния си опит - Притежаваме силна мотивация и възможности Дейности: - Консултации - ПР стратегии и концепции - Цялостни комуникационни програми – интегриран маркетинг - Медийно лобиране - Пълно медийно покритие в печатни и електронни медии - Логистика - ПР събития: пресконференции, прес-коктейли, изложения, бизнес срещи и семинари В ИНФО Мониторинг Наблюдаваме: - 75 централни ежедневни, седмични и месечни издания - 29 регионални издания - 9 електронни медии - Интернет медии по избор Извършваме: - Селектиране на информацията по теми - Проследяване дейността на клиента и неговите конкуренти - Следим промените в законовата уредба - Сигнализираме при необходимост за реакция в кризисни ситуации - Изработване на Press-book - Всеки ден - Всяка седмица - Всеки месец - Хартиен или електронен носител - Осигурен превод на английски, руски и други езици Осигуряваме: - Прес - клипинг - Рекламен пресбук - Радиотелевизионен мониторинг / по заявка на клиента / Издателска дейност Столичен седмичник в. СитиМаркет - СИТИМАРКЕТ е безплатен седмичник тип “city paper”, с богата информация селектирана в 19 тематични рубрики, чиято основна цел е да бъде полезен на българския потребител с практични съвети.Лесният достъп и доброволния изборна медията са предимства, доказателство за което е стопроцентовата реализация на тиража. - СИТИМАРКЕТ се разпространява в 84 обекта в столицата, на специалнищендери в големите вериги магазини: Практикер, Фантастико, Мосю Бриколаж, Техномаркет Европа, Офис 1, Технополис, Търговска верига Зора, Денси център, Централни хали, супермаркети ОАЗИС, ЦУМ, Нова Деница, Домко, ТехноМикс, София Ленд, Софийското метро,Бизнес парк София, Бизнес-център Младост, Търговски Център Люлин, по време на традиционните специализирани изложения в Международен изложбен център, Национален Дворец на Културата, зала Фестивална, Земята и хората и др. - Формат А 3, цветен, 16 страници - Вестникът излиза всеки петък на софийския пазарв тираж – 30 000 бр. По време на изложения 45 000 – 50 000. Водещи клиенти Медийна група “В” - Изложение Балкан Експо - Опет Айгаз - Девин АД - Практикер - Стокова борса Рикошет - Сименс България - Рам Комерс - Бела - Търговска Верига Зора - Винарска изба Магура - Проктър & Гембъл - Флорина - Роял Фуудс - Евроком кабел ЕАД - Саачи & Саачи - Юнайтед Партнърс - Маккан Юнивърсал - Марк Пъблисис - Юро Ар Ер Си Джи - Зоун Вижън и др. Членство: - Член на Международна асоциация на рекламните агенции (IАА) - Член на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) - Кандидат-член на Международната асоциация на агенциите за медиен мониторинг - Асоцииран член T.R.A.D.E. network - Учредител и основен координатор на Българската асоциация на регионалните медии (БАРМ) Българска асоциация на регионалните медии - Учреденана 15 март2002 г. с 35 ефективно работещи членове. - Една от основнитезадачина БАРМ е да гарантира участието на местните вестници, а чрез тях и на читателите им, в развитието надемократичните процеси, изработването на публичните и регионалниполитики, кактои да съдейства на държавните институции за тяхното ефективно прилагане чрез въздействие върху общественото мнение. - Екип на БАРМ участва в обявен от Фондация “Отворено общество” конкурс през декември 2002 г. и в партньорство с АЮЕЖ /Асоциация на югоизточните европейски журналисти/ Турция, спечели и осъществи по програма “Европейска интеграция и регионална стабилност” проект “Балкани без граници”. - БАРМ подпомогна чрез своите структури провеждането на международния семинар на Фондация “Отворено общество” през юли 2003 г. в комплекса Боровец. - През 2003 г. Асоциацията спечели и осъществи и проект “Българският бизнес – развитие чрез сътрудничество”, финансиран от Делегацията на Европейския съюз в България. - В момента БАРМ работи по спечелен през 2004 г. конкурс към Делегацията на Европейския съюз в България за обучение и трейнинг на журналисти във връзка синформирането на широката общественост по проектите и програмите на ЕС, както и за формирането на гражданско общество от европейски тип.