Скала България ЕООД  itemprop=

Скала България ЕООД

Програмният продукт Scala предлага: - интегрирани модули за счетоводство - главна книга - консолидация на информацията - управление на дълготрайни материални активи - управление на запасите
София, ул. Позитано № 3





Scala присъства на българския пазар от 1994 година. За този период системата бе напълно локализирана (поддържа българското законодателство и е на български език). От март 1996 година Scala откри собствено представителство в страната СКАЛАБългария. В България Scala има около 30 клиента. Повечето от тях са големи международни фирми или български фирми с международно участие. Сред нашите клиенти са: хотел Sheraton, SONY, Mobicom, Ericson, Global One, Phillips , Средна Гора – Woodinvest, ABB, Alfa Laval и др. Програмният продукт Scala предлага: - интегрирани модули за счетоводство - главна книга - консолидация на информацията - управление на дълготрайни материални активи - управление на запасите - управление на производството - управление на сервизното обслужване - маркетинг - управление на проекти - управление на ТРЗ. Scala е изцяло параметризирана система с възможности за настройване към изискванията и практиката на всеки клиент и предоставя възможност за едновременна работа с 30 валути и на 30 различни езика. Scala е независима система от машинната конфигурация и базовото програмно осигуряване, така че клиентът може да използва предимствата на отворените системи. Scala има сертификат Microsoft Backoffice, работи с Microsoft SQL сървер, база данни Btrieve/Pervasive под WINDOWS NT и Novell Netware платформи. Scala е разработена модулно, включвайки местното законодателство и практика, и както беше споменато е преведена на 30 езика. По този начин тя е идеалната система за управление на финанси за местнии международни фирми и организации.

Скала България ЕООД - отрасли:


Информационни Технологии, SEO оптимизация,

Мнения за Скала България ЕООД


The company has no review.

Напиши мнение за Скала България ЕООД


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.