Последни новини


Оптимизация на склада: Как стелажите и мотокарите от АБ Сервиз трансформират бизнеса в България

Виж още..

ИЛВИДИХА - първата B2B складова платформа за матраци в България

Виж още..

MATTRO – утвърденият производител на матраци, легла и продукти за съня

Виж още..

Счетоводна кантора Акцент - Вижте още

Счетоводна кантора Акцент

Счетоводна кантора АКЦЕНТ, град Пловдив – цялостно счетоводно обслужване на малки и средни фирми
Счетоводна кантора Акцент
За нас:

Счетоводна кантора „АКЦЕНТ” е основана през 2007г. като специализирано счетоводно предприятие, което обслужва както юридически лица, така и еднолични търговци, сдружения с нестопанска цел, земеделски производители и лица на свободни професии. Ние предоставяме висококачествени финансово-счетоводни, данъчни и консултантски услуги.

Разполагаме с екип от висококвалифицирани специалисти в областта на счетоводството и данъчното облагане, както и с необходимите знания, опит и материално-техническа база, за да бъдем част от Вашия бизнес.

Ние знаем какво е необходимо за стартирането, развитието и успеха на всеки един бизнес.
Качеството на предлаганите услуги, коректността, професионализма и конфиденциалността са част от нашите приоритети, към които се стремим и успяваме да постигнем в обслужването на нашите клиенти.

Ние предлагаме индивидуален подход и професионално отношение, безплатни консултации, достъпни такси, близки работни отношения. С уважение, Екипът на счетоводна кантора „Акцент”

Счетоводна кантора Акцент

Услуги:

СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ

  • Осчетоводяване на първични счетоводни документи, в съответствие с изискванията на българското счетоводно законодателство
  • Изготвяне на индивидуален сметкоплан и счетоводна политика
  • Съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план и изчисляване на амортизации, свързани с дълготрайни материални и нематериални активи
  • Отчитане на материалните запаси
  • Следене на разчети с доставчици, клиенти и други контрагенти
  • Изготвяне и подаване на всички необходими декларации, свързани с финансово- счетоводната дейност
  • Изготвяне и подаване на Интрастат и VIES-декларации
  • Проверка и следене за дължими данъци и такси
  • Изготвяне на справки и отчети за специфичните нужди и изисквания на клиента
  • Годишно счетоводно приключване
  • Изготвяне и публикуване на финансови отчети
  • Съставяне и подаване на годишни данъчни декларации
Извършване на допълнителни счетоводни услуги, по желание на клиента.

ПЕРСОНАЛ И ЗАПЛАТИ

  • Изготвяне на досиета на служителите – трудови или граждански договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики, заповеди и др.
  • Изготвяне на месечни ведомости за възнагражденията и подаване на свързаните с тях декларации в НАП
  • Изготвяне на платежни нареждания за осигуровките и данъците на персонала
  • Изготвяне на предварителни разчети за размера на дължимите осигуровки за месеца
  • Подаване на болнични листове в НОИ
  • Изготвяне на всички необходими декларации, служебни бележки и удостоверения за НАП, НОИ и други държавни институции
  • Консултациии и съвети относно промени в социалното, здравното, пенсионното и трудовото законодателство
  • Изготвяне на разчети за необходимите средства за работни заплати и актуализирането им при промяна на осигурителната тежест
АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ

  • Консултации и изготвяне на документи за банкови кредити
  • Изготвяне на периодични статистически отчети
  • Удостоверение за липса на данъчни задължения, копия на документи от НАП, актуално състояние от Агенция по вписванията
  • Съдействие при откриване на банкови сметки, представяне на платежни нареждания в банков офис
  • Електронно (On-line) банкиране
  • Съдействие при сключване на договор за трудова медицина
  • Публикуване на Годишни Финансови Отчети в Агенция по вписванията
  • Регистрация на фирми –ЕТ, ЕООД, ООД
  • Изготвяне и подаване на декларации по ЗМДТ
  • Вземане на документи от офис или обект на клиента;
КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ

  • Консултации във връзка със счетоводното и осигурителното законодателство;
  • Данъчни консултации
  • Консултации, свързани със започването на нов бизнес;
  • Консултации относно оптимизиране на разходите за осигуровки и данъци;
  • Консултации относно местни данъци и такси;
  • Консултации и изготвяне на документи за кандидатстване по Европейски проекти.
  • Консултации по програми на Бюрото по труда.
  • Консултации при кандидатстване по обществени поръчки.

Счетоводна кантора Акцент

Счетоводна кантора Акцент - отрасли:


Услуги, Счетоводни Услуги,

Мнения за Счетоводна кантора Акцент


The company has no review.

Напиши мнение за Счетоводна кантора Акцент


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.

Последни новини


Оптимизация на склада: Как стелажите и мотокарите от АБ Сервиз трансформират бизнеса в България

Виж още..

ИЛВИДИХА - първата B2B складова платформа за матраци в България

Виж още..

MATTRO – утвърденият производител на матраци, легла и продукти за съня

Виж още..