Колеж по мениджмънт, търговия и маркетинг  itemprop=

Колеж по мениджмънт, търговия и маркетинг

Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг - София е частно висше училище. Създаден преди двадесет години Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг - София е частно висше училище, предоставящо качествено и с практическа насоченост образование. Това, което прави Колежът по мениджмънт,
Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг - София е частно висше училище.  Създаден преди двадесет години Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг - София е частно висше училище, предоставящо качествено и с практическа насоченост образование. Това, което прави Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг различен от другите висши училища, е стремежът да създава и предлага в своите учебни планове една уникална възможност - глобален, разнообразен и насочен към хората подход към маркетинга. Колежът е бизнес училище. Мисията му включва компетентност да обyчава специалисти, които разбират, че цената да придобиеш нещо се основава на това какво допринасяш, а също и, че истинският успех е немислим без да дадеш права и възможности на другите. Цени се индивидуалността, творческото мислене и етичния дух. Основният курс на обучение продължава 3 години. Списъкът на учебните дисциплини, които се изучават включват: микро и макро икономика, висша математика, статистика, финанси, търговско право, счетоводство, международен маркетинг, предприемачество, рекламни комуникации и др. Силно застъпено е и чуждоезиковото обучение.  Колежът предлага съвременни форми за обучение, подходящи за студенти с различен профил и свободно време - възможни са интензивни лекции, както и съботно - неделни курсове. Гъвкавото учебно разписание превръща Колежа в кипящо от живот място, където изпити и лекции се редуват с лекота.  Силната практическа насоченост на обучението включва задължителни учебни практики зад граница, където студентите на място изучават и изследват особеностите на пазара и търговското предлагане.  Учебната дейност в Колежа се осъществява от следните структури:  Катедра "Икономика и мениджмънт"  Катедра "Информатика и чуждоезиково обучение"  Катедра "Маркетинг и търговия" Дейността на катедрите, степента на ефективност и контролът са в отговорностите на Ректора и Академичния съвет. Звената за научноизследователските и проектно-приложните дейности са подчинени на Директора в качеството му на главен мениджър и управляващ финансовите въпроси, но резултатите се обсъждат в Академичния съвет. Развитието на дейността и необходимите ресурси се управляват по-лесно чрез бързи решения от страна на Директора, а отчета и ефективността се разглежда в Академичния съвет.

Колеж по мениджмънт, търговия и маркетинг - отрасли:


Наука и Образование, Университети, Читалища, Библиотеки, Научна Дейност, Курсове, Колежи,

Мнения за Колеж по мениджмънт, търговия и маркетинг


The company has no review.

Напиши мнение за Колеж по мениджмънт, търговия и маркетинг


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.