Цертус  - Вижте още

Цертус

В Счетоводна кантора Цертус предлагаме професионални еднократни и абонаментни счетоводни услуги, данъчни, трудово-правни и осигурителни консултации. Поемаме отговорност за работата си, спомагаме за спестяване на време, нерви и пари и разрешаванe на вашите счетоводни и финансови
Цертус
ЦЕРТУС
ЦЕРТУС е компания предоставяща услуги в сферата на счетоводното обслужване.

Предлагаме професионални еднократни и абонаментни счетоводни услуги, данъчни, трудово-правни и осигурителни консултации.

Поемаме цялата отговорност за работата си, спомагаме за спестяване на време, нерви и пари и разрешаване на всички финансови проблеми.

За клиентите

Могат да разчитат на професионални счетоводни услуги, отговарящи на законовите норми. В условията на непрекъснати промени на нормативната уредба се стремим да осигурим спокойствието им и да снижим до минимум ангажиментите им по отношение на счетоводната и данъчната отчетност.

За екипа

Заедно сме, защото вярваме в положителната екипна работа и знаем, че идеите, знанието и трудът на целия ни екип гарантират качествени услуги.

Осигуряваме непрекъснато обучение и възможности за развитие на своите умения, способности и компетенции.

Силно вярваме в коректните партньорски взаимоотношения и знаем, че това е цената на нашия успеха.

Цертус

Разгледайте услуги, които предлагаме и/или ни се обадете, за да насрочим среща в удобно за вас време и преценете дали Счетоводна кантора ЦЕРТУС е компанията, която ще Ви помогне да намалите своите разходи, да спестите ценно време и да насочите енергията и усилията си към управлението на Вашите бизнес идеи.

Ние ще приветстваме възможността да представим нашия опит, принос и партньорски модел за счетоводно обслужване по-подробно.

Защо да предпочетете нашите услуги:

Бихте спестили от разходите за заплати и осигуровки на счетоводния Ви персонал, осигуряване на работно място, поддържане на актуален счетоводен софтуер и информация за промените в нормативната уредба.

Бихте могли да разчитате на професионална помощ и консултации от специалисти, които ежедневно се сблъскват с различни счетоводни и данъчни казуси.

Бихте получили надлежно съставен разходно-оправдателен документ за нашето възнаграждение.

Бихте се освободили от ангажимент по ежемесечното посещаване на Данъчните служби, НОИ и Банковите институции.

Счетоводни услуги

ЦЕРТУС предлага за български и международни компании с различни икономически дейности следните услуги:

Оперативно счетоводство

  • Оперативно водене и приключване на счетоводната отчетност по националните и международните счетоводни стандарти;
  • Месечно ДДС - изготвяне на ДДС документи, съгласно изискванията на ЗДДС;
  • Изготвяне на междинни финансови отчети;
  • Текущо начисляване и изготвяне на всички необходими платежни документи за разплащания с бюджета.

Годишно приключване

  • Изготвяне и представяне на годишни финансови отчети;
  • Изготвяне и представяне на консолидирани Годишни Финансови Отчети;
  • Изготвяне на годишни данъчни декларации;
  • Изготвяне и представяне на годишни статистически форми за Националния статистически институт;
  • Проверка и заверка на годишни финансови отчети от дипломиран експерт-счетоводител.

Други услуги

  • Изготвяне на статистически тримесечни форми;
  • Подготовка на документи за решаване данъчни и осигурителни казуси всъответствие с действащите нормативни документи;
  • Представителство и защита пред органи на данъчната администрация, НОИ и НЗОК;
  • Обработка на данните със счетоводен продукт, позволяващ потребителски справки под Еxcel с възможност за обмяна на информация по електронен път;
  • Текущи консултации, относно измененията на законовата и нормативна база;
  • Представителство пред данъчните власти при ревизии.
Цертус

ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА

ЦЕРТУС предлага всички необходими услуги за управление на административните процеси, свързани с определяне на възнагражденията на вашите служители и поддържането на трудовите досиета.

  • Регистрация и пререгистрация на трудови договори;
  • Изготвяне на месечна ведомост и фишове за заплати;
  • Изготвяне на трудови договори и длъжностни характеристики;
  • Изготвяне на документи за прекратяване на трудовите взаимоотношения със служители;
  • Представяне на информация за осигурени лица в регистъра на НОИ;
  • Изготвяне на платежни и документи за on-line банкиране;
  • Изготвяне на служебни бележки, изчисляване на болнични и отпуски;
  • Представителство пред органите по социално осигуряване при ревизии;
  • Отчитане на разходите по отдели и проекти;
  • Консултации във връзка с формата на наемане на персонала.

ДАНЪЧНА ЗАЩИТА

  • Изготвяне, представяне и защита на данъчни декларации, годишни финансови отчети и друга информация пред данъчната администрация;
  • Провеждане на необходимите проверки с органи на данъчната администрация във връзка с проверки - общи, тематични и насрещни;
  • Представителство и защита пред данъчната служба и НОИ по всякакви възникнали въпроси и казуси.

РЕГИСТРАЦИИ

  • Търговския регистър;
  • НОИ;
  • ДДС регистрация;
  • Комисия за защита на личните данни;
  • Инспекция по труда;
  • Агенция по финансово разузнаване;
  • Други.
 

АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ

  • Събиране на документи от офиса на клиента;
  • On-line банкиране;
  • Подаване на документи към различни институции;
  • Издаване на актуални състояния;
  • Издаване на документи за наличие или липса на данъчни задължения;
  • Преводи, регистрации и пререгистрации и други;
  • Изготвяне на договори и други документи.
Цертус
3.8 29