Структограм Център България  itemprop=

Структограм Център България

Добрич, ул.Независимост 2, ет. 3, офис 303





Тренинг система STRUCTOGRAM®/TRIOGRAM® се прилагат в различни сфери сред повече от 1 милион участници от компании по цял свят. Тренинг системата може да се използва както самостоятелно, така и като част от обучения на следните теми: Развитие на Човешките ресурси - Развитие на Човешките ресурси - Обучение на мениджъри - Мотивация на персонала - Екипна работа - Комуникационни процеси Успех в професията Инструментите STRUCTOGRAM®/TRIOGRAM® намират успешно приложение в сферата на Развитие на Човешките ресурси и по – специално в обученията за менидъжри. С помощта на STRUCTOGRAM® служителят опознава своите силни страни и дефицити и какво въздействие оказват те върху останалите. TRIOGRAM® улеснява преценката на колегите и спомага за по – ефективна комуникация и екипна работа. Мениджърите осъзнават личния си потенциал и чрез своята автентичност могат да си осигурят траен успех. Познаването на силните страни и на способностите на служителите е от голяма полза при разпределянето на задачи и мотивирането на екипа. Посредством STRUCTOGRAM® метода се повишава удовлетвореността на служителите и членовете на екипа и се засилва фирмената иднетичност. Продажби - Консултиране на клиенти - Водене на телефонен разговор / Продажби по телефона - Умения за презентиране Ключ към клиентите STRUCTOGRAM® методът успешно се прилага при директните продажби, водене на телефонни разговори с клиенти и при оформянето на търговски материали. С помощта на STRUCTOGRAM® търговецът има възможност да напасне търговските си методи и техники към своята личност. Защото само едно автентично и достоверно поведение би могло да спечели доверието на клиента и да доведе до траен търговски успех. С помощта на TRIOGRAM® търговецът ще успява да преценява индивидуалните желания и потребности на клиентите и благодарение на това да прави подходящо предложение и да прилага най – въздействащите аргументи. Предпоставка за това са познания за предлагания продукт. Тези знания обаче не се свеждат само до познания за качествата на продукта, а по – скоро до уменията да се намери подходящата връзка от една страна между продукта и от друга между мотивите и желанията на клиентите. Маркетинг & Комуникации - Комуникационни стратегии - Продуктов мениджмънт - Изготвяне на рекламни стратегии Ключ към пазара STRUCTOGRAM® методът намира успешно приложение при определяне на таргет групата, продуктовото оформление и в комуникационната област (пазарни стратегии, представяне и т.н.) Посланието на вашата компания, продуктите и марките могат да бъдат изяснени с помощта на STRUCTOGRAM® метода. Пазарът, т.е. целевите групи, клиентите и конкурентите, както и комуникационните инструменти (рекламни средства, медии и т.н.) се анализират и се поставят във взаимна връзка. Разполагате с несложна и изгодна контролна система, за да напаснете взетите от вас мерки в различните фирмени сфери – продукт, продажби и комуникация. Благодарение на метода STRUCTOGRAM® постигате доказано повишаване на ефективността и ефикасността на пазарните си дейности. STRUCTOGRAM® - Изпитано – бързо – индивидуално STRUCTOGRAM® Център България e-mail: mail@structogram.bg, www.structogram.bg тел.: 0888 42 85 12 Изключителните права за разпространение в България на STRUCTOGRAM® Тренинг система се държат от Авангард Персонал Консултинг ООД

Структограм Център България - отрасли:


Курсове,

Мнения за Структограм Център България


The company has no review.

Напиши мнение за Структограм Център България


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.