Весело Парти  itemprop=

Весело Парти

Бонго и Лонго ООД е създадена през 1998 г. За това време фирмата успя да се утвърди като един от водещите местни производители на ядки и сушени плодове. Качеството на произведената стока минава през постоянен контрол, както от екипа на фирмата, така и от периодични сертификационни
"Бонго и Лонго"ООД е създадена през 1998 г. За това време фирмата успя да се утвърди като един от водещите местни производители на ядки и сушени плодове. Нашият успех се гарантира от постоянните инвенстиции в инфраструктурата, материално техническата и търговска база, рекламата и обучението на персонала. През януари 2009г. ние открихме новата си производствена база в град Аксаково, където изградихме цехове за печене, пакетаж и складиране на готовата продукция. Разполагаме с отлично развита дистрибуторска мрежа в цяла североизточна България и сме признат и търсен партньор много търговци на едро и дребно. Асортиментът от продукти включва както печени и сурови пакетирани ядки с търговска марка „Весело Парти”,диетични продукти "Весело Парти-Diet Nuts, кафе "Silver"и "FOX", насипно кафе и голямо разнообразие от кафе-консумативи.Предлагаме и сурови и печени ядки на едро за специализираните търговци. При производството на ядките „Весело Парти” се използват само висококачествени суровини от най-добрите райони по целия свят (България, САЩ, Турция, Индия, Китай, Египет, Иран и др.), които минават под постоянен контрол. Благодарение на нашите познания в областта на производството и на опита на специалистите ни,ние създаваме собствени рецепти и вкусове,които са оценени от българския потребител. От първостепенно значение за „Бонго и Лонго”ООД е доброто качество на продуктите, суровините и другите съставки, които са използвани в производството на ядките и сушените плодове. Качеството на произведената стока минава през постоянен контрол, както от екипа на фирмата, така и от периодични сертификационни проверки, които отговарят на високите стандарти, които всеки продукт трябва да покрие. Гаранция за това е прилаганата от нас система НАССР. Артикули печени ядки шоко дражета сушени плодове диетични кафе За ядките ОРЕХИТЕ БАДЕМИ ФЪСТЪЦИ ШАМ-ФЪСТЪК ОРЕХИТЕ Те са богати на растителни омега-3 мастни киселини витамини и минерални соли. Доказано е също, че орехите повишаван нивата на HDL (добрия холестерол). Достатъчно е човек да изяде само 100гр. Ядки, за да си осигури денонощната дажба от мазнини. В орехите има още белтъчини и въглехидрати, които допълнително повишават хранителните им показатели. БАДЕМИ Фибрите, съдържащи се в бадемите, блокират някои от мазнините и не им позволяват да бъдат абсорбирани при храносмилането. Освен това бадемовите ядки засищат апетита и могат да компенсират нуждата от основно хранене. Една шепа бадеми снабдява организма с 35% от дневната доза витамин Е, мощен антиоксидант, който е много важен в превенцията на болестта Алцхаймер. Те са полезни още за мозъка и зрението, помагат и при астма и язва на стомаха. ФЪСТЪЦИ Те се смилат бавно и помагат за поддържане на баланса на кръвната захар. Фъстъците съдържат и резвератрол, същият фитохимикал, открит и в червеното вино, който предпазва от сърдечни болести. Снижават нивото на холестерола и намаляват риска от сърдечно-съдови заболявания. Подобряват паметта и слуха. Освен това са източник на фолиева киселина, която спомага за обновяването на клетките. ШАМ-ФЪСТЪК Тези вкусни ядки са богати на лутеин /антиоксидант/. Полезни са при изтощение и големи натоварвания, сърдечни болести, заболявания на черния дроб. Многото витамини и минерали го правят също и доста калоричен ЛЕШНИЦИ ИНДИЙСКО КАШУ ГОДЖИ БЕРИ СУСАМ ЛЕШНИЦИ Те съдържат най-голямо количество фолат, В витамин, за който се знае, че намалява риска от вродени дефекти. Учени смятат, че заедно с другите витамини от групата В, той намалява риска от сърдечни болести, рак и депресия. Лешниците съдържат още калий, калций и магнезий - минерали, важни за поддържане на нормално кръвно налягане. Спомага за костната, нервната система и кръвообращението. ИНДИЙСКО КАШУ Те са богати на белтъчини и въглехидрати, витамини А, В1, В2 и желязо. ГОДЖИ БЕРИ Според китайската медицина, годжи бери или също така лициум или мерджан е плод, който е сладък на вкус и с неутрален характер; влияe на дробовете, бъбречните канали и засилва Ин енергията. Плодовете могат да се ядат сурови, да се консумират като сок или вино, запарват като чай, или да се приготвят като тинктура. За една дневна доза- между 10 и 30 грама- те осигуряват на организма повече витамин С от портокалите, повече бета каротин от морковите и повече желязо от порция пържола. СУСАМ Отличава се с високо съдържание на желязо и витамин Е. Той е и изключителен източник на калций, магнезий, мед, селений, минерални вещества и белтъчини. С високата си хранителна стойност той има голям принос за пълноценната и здравословната кухня. Сусамовото семе е не само изключителен източник на мед и манган, но и много добър източник на магнезий, калций, желязо, фосфор, витамин В1 и диетични фибри. В допълнение към тези ценни минерали и витамини, сусамът съдържа и две съставки - сезамин и сезамолин. И двете принадлежат към групата на т.нар. лигнани, които имат понижаващи холестерола и увеличаващи запасите на витамин Е ефекти. МАКОВО СЕМЕ ФИЗАЛИС ЛЕНЕНО СЕМЕ МАКОВО СЕМЕ Въпреки че се произвеждат от сънотворен мак, конкретно семената практически не съдържат опиеви алкалоиди. Те са богати на пълноценни белтъчини, есенциални мастни киселини, минерали и витамини от В-група. По-рядко, отколкото други ядки и семена предизвикват алергични реакции. Има данни за противотуморната им активност. ФИЗАЛИС Фи­за­лисът се от­личава с благоприятното за човешкия организъм съдържание на въглехидрати, белтъчини, органични киселини (предимно лимонова), витамини (предимно витамин С, В комплекс и каротин), калциеви, магнезиеви, в особено големи количества фосфорни, а също и други минерални соли. ЛЕНЕНО СЕМЕ Лечебните свойства на лененото семе се дължат на три ключови съставки – Омега - 3 мастни киселини (регулиращи имунитета и подобряващи редица биохимични процеси в организма), лигнани (естрогени с антиоксидантно действие, регулиращи хормоналното равновесие и увеличаващи производството на хормони в организма) и фибри (благоприятни за храносмилането и отделителната система, засищане на глада). ОВЕСЕНИ ЯДКИ БРАЗИЛСКИ ОРЕХ МАКАДАМИЯ ОВЕСЕНИ ЯДКИ Храненето с овесени ядки съкращава секрецията на инсулин. Така организмът по-слабо включва механизмите, стимулиращи натрупването на мазнини. 45-50 грама овесени ядки дневно са достатъчни, за да си осигурим добра кондиция и редукция на теглото. На всичко отгоре продуктът търпи комбинации в богат спектър: с плодове, обезсолено и нискомаслено сирене, ядки, мед. Приготвя се бързо, обикновено запарване с гореща вода е достатъчно и не продължава повече от 10 минути. БРАЗИЛСКИ ОРЕХ Бразилските орехи са с високо съдържание на калории, витамини, антиоксиданти и минерали. 100 гр от този тип ядки осигуряват около 656 калории. Богати са на мононенаситени мастни киселини, които помагат за понижаването на „лошия” холестерол и повишаването на добрия. Изследванията показват, че храните с високи стойности на мононенаситени мастни киселини (каквито са тези в средиземноморската диета), предотвратяват коронарна болест на сърцето и инсулт. Причината е в това, че се грижат за здравословния профил на липидите в кръвта. МАКАДАМИЯ Ядката на макадамия съдържа много високо количество мастни киселини (около 66 до 86%, в зависимост от вида макадамия), приблизително 9% въглехидрати и около 9% протеини, близо 2% фибри, витамини от групата В и РР, както и фосфор, калий, натрий, селен, желязо и калций.
4 5