Последни новини


Енергийният мениджмънт и неговото нарастващо значение в съвременния свят

Виж още..

Грешки с опаковането на продукти, които да не допускате

Виж още..

Как да изберете автомобилен товарен превозвач според вашите нужди?

Виж още..

Веди Консултинг ООД  itemprop=

Веди Консултинг ООД

СЧЕТОВОДНА КЪЩА ВЕДИ КОНСУЛТИНГ ООД предлага цялостно абонаментно счетоводно обслужване на малки и средни фирми. Абонаментното счетоводно обслужване включва: счетоводно отразяване на всички първични документи-фактури, протоколи, банкови извлечения и др.
СЧЕТОВОДНА КЪЩА „ВЕДИ КОНСУЛТИНГ” ООД Предлага цялостно абонаментно счетоводно обслужване на малки и средни фирми. Абонаментното счетоводно обслужване включва: Счетоводно отразяване на всички първични документи (фактури, протоколи, банкови извлечения и т.н.) Изготвяне и подаване на месечни декларации и дневници по ЗДДС Следене и подаване на текуща информация за вземания и задължения Счетоводно приключване, изготвяне на текущи и годишни справки, отчети и декларации Представителство и защита по време на ревизии и проверки от НАП, НОИ и други Изготвяне на ведомости за заплати и платежни документи за месечните и годишните осигуровки и данъци Трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване, служебни бележки, удостоверения, длъжностни характеристики, трудови и осигурителни книжки Изготвяне и подаване на уведомления за трудови договори, декларации образец 1 и 6 към НАП Обработка и подаване на болнични листове в НОИ, следене на плащанията на обезщетенията Подаване на всички месечни и годишни декларации с електронен подпис Обявяване на годишни финансови отчети в Търговския регистър по електронен път Ценоразпис: Размер на фирмата Фирми в сферата на услугите и фармацевтичния бранш Фирми в сферата на търговията, общественото хранене и производството Цена за фирми, регистрирани по ЗДДС Цена за фирми, нерегистрирани по ЗДДС Цена за фирми, регистрирани по ЗДДС Цена за фирми, нерегистрирани по ЗДДС Фирми с до 20 документа на месец 100 лв/месец 50 лв/месец 110 лв/месец 60 лв/месец Фирми с 21 - 50 документа на месец 130 лв/месец 80 лв/месец 145 лв/месец 105 лв/месец Фирми с 51 - 100 документа на месец 180 лв/месец 130 лв/месец 205 лв/месец 155 лв/месец Фирми с 101 - 150 документа на месец 230 лв/месец 180 лв/месец 255 лв/месец 205 лв/месец Фирми с 151 - 200 документа на месец 280 лв/месец 230 лв/месец 305 лв/месец 255 лв/месец Фирми с 201 - 250 документа на месец 330 лв/месец 280 лв/месец 355 лв/месец 305 лв/месец Фирми с 251 - 300 документа на месец 380 лв/месец 330 лв/месец 405 лв/месец 355 лв/месец Фирми с 251 - 300 документа на месец По договаряне По договаряне По договаряне По договаряне !!! Забележка !!! Посочените цени са за абонаментно обслужване на фирми с до 5 осигурени лица. Доплащането за повече персонал е както следва: Фирми с 6 – 10 осигурени лица – 20 лв/месец Фирми с 11 – 15 осигурени лица – 40 лв/месец Фирми с 16 – 20 осигурени лица – 60 лв/месец Фирми с 21 – 25 осигурени лица – 80 лв/месец Фирми с 26 – 30 осигурени лица – 100 лв/месец Фирми с над 30 осигурени лица – по договаряне Допълнителни услуги за фирми: Изготвяне и подаване на нулеви месечни декларации по ЗДДС с електронен подпис + подаване на Годишна данъчна декларация на фирми с прекъсната дейност + изготвяне и обявяване в Търговския регистър на нулев Годишен финансов отчет – 30 лв/месец. Изготвяне и подаване на Годишна данъчна декларация на фирми с прекъсната дейност без регистрация по ЗДДС + изготвяне и обявяване в Търговския регистър на нулев Годишен финансов отчет – 50 лв. Еднократно годишно счетоводно приключване на фирми без регистрация по ЗДДС + изготвяне и подаване на Годишна данъчна декларация и Годишен отчет за дейността + изготвяне и обявяване в Търговския регистър на Годишен финансов отчет: Фирми с до 50 документа/година – 150 лв. Фирми с 51 – 100 документа/година – 200 лв. Фирми с 101 – 150 документа/година – 250 лв. Фирми с 151 – 200 документа/година – 300 лв. Фирим с над 200 документа/година – по договаряне. Други услуги и консултации – по договаряне според спецификата Услуги за физически лица: Изготвяне и подаване на Месечна декларация Образец 1 с електронен подпис на самоосигуряващи се лица със свободни професии + платежни за осигуровки + подаване на Годишна данъчна декларация и Годишна декларация Образец 6 + заверка на осигурителен стаж и доход в НОИ – 30 лв/месец. Изготвяне и подаване на Годишни данъчни декларации – 10 лв + 5 лв/попълнено приложение Контакти: гр. София, жк Люлин 8, бул. Европа 85 тел./факс +359 2 925 06 52 e-mail: vedi_consult@abv.bg www.vedi-consult.business.bg Диана Иванова 0894 460 060 Венета Иванова 0894 460 061 Посочените цени не включват дължимите държавни такси!

Веди Консултинг ООД - отрасли:


Услуги, Счетоводни Услуги,

Последни новини


Енергийният мениджмънт и неговото нарастващо значение в съвременния свят

Виж още..

Грешки с опаковането на продукти, които да не допускате

Виж още..

Как да изберете автомобилен товарен превозвач според вашите нужди?

Виж още..