Грешки с опаковането на продукти, които да не допускате | BUSINESS.bg

Грешки с опаковането на продукти, които да не допускате

Дата:

Грешки с опаковането на продукти, които да не допускате

Ако притежавате собствен онлайн магазин, със сигурност вече сте се убедили колко е важна опаковката на продуктите, които изпращате на своите клиенти. От една страна, защото главното предназначение на тази опаковка е именно да предпази пратката от повреда и продуктите да пристигнат при клиента в безупречен вид.

От друга, опаковката като част от вашия брандинг, има потенциал да спечели доверието на потребителите, да увеличи разпознаваемостта на вашата марка и дори да увеличи продажбите ви в дългосрочен период.

За съжаление обаче не са малко бизнесите, които не успяват да извлекат максималните ползи от опаковката. Причината за това се дължи на факта, че допускат някои съществени грешки при опаковането на своите продукти. Вижте кои са те и как да ги предотвратите:

Поставяте визията преди функционалността

Често търговците са склонни да отдават много време и енергия в красивия дизайн на своите опаковки, за сметка на функционалността. Не отричаме, че една красива кутия или рекламна торбичка може да окаже благоприятно влияние върху начина, по който потребителят ще възприеме вашия бранд. Факт е обаче, че и дори най-красивата опаковка не може да компенсира неудовлетворение, което клиентът ще изпита, ако получи пратката си повредена или счупена.

Затова, първото и най-важно нещо, за което трябва да се погрижите е опаковката да осигури защита на продуктите. За продукти, които има по-голяма вероятност да бъдат повреди при транспорт, използването на бабъл фолио е отличен вариант. Опаковъчният материал с въздушни мехурчета ще предпази продуктите от евентуални удари при транспортиране. Едновременно с това, дори да опаковате с няколко слоя, това няма да се отрази значително на теглото на пратката и няма да доведе до голямо увеличава разходите за доставка.

Открийте бабъл фолио в подходящи размери и отлично качество от RB Plast. Компанията е специализирана в производството на полиетиленови фолиа и опаковки и предлага висококачествени решения за нуждите на бизнеса. Вижте повече тук: https://rbplast.bg/.

Пренебрегвате екологичния аспект

Днес потребителите се  интересуват от екосъобразността на опаковките - и то с основателна причина. Когато е възможно, избягвайте излишните опаковки, които не добавят никаква функционалност към вашия дизайн. Тъй като полагате усилия да сведете до минимум опаковката си, изберете да използвате екологични материали, които са: компостируеми, рециклируеми или  годни за многократна употреба.

Клиентите не само ще оценят вашите усилия за устойчиво развитие, но и ще помогнат за изграждането на доверие в марката и за укрепване на вашите ценности като компания.

Липса на брандиране

Когато потребителят получи пакет, той веднага трябва да може да разпознае марката зад него. Макар че това може да изглежда очевидно, ще бъдете шокирани колко често брандирането се пренебрегва. Добрата новина е, че има много начини да внедрите идентичността  на вашата марка в дизайна на вашата опаковка.

За начало внимателно изберете цветове и типография, които поддържат посланията и съобщенията на вашата марка. Ако вече сте ги изградили, страхотно. Ако не, отделете малко време, за да проучите как различните цветове и шрифтове влияят на възприятието на потребителите, преди да вземете решение за цветова и типографска палитра. Ето още няколко съвета, които да ви помогнат да се откроите:

  • Уверете се, че вашето лого е ясно отпечатано и на видно място
  • Изберете подходящите думи, с които да предадете ясно послание
  • Включете персонализирани детайли като панделки, стикери и др.,
  • Персонализирана картичка или кратко писмо с история на бранда може а ви помогне да спечелите доверието на вашите клиенти.