Кога е най-подходящото време за организиране на фирмено събитие? | BUSINESS.bg

Кога е най-подходящото време за организиране на фирмено събитие?

Дата:

Кога е най-подходящото време за организиране на фирмено събитие?

Организирането на фирмени събития е сред най-вълнуващите събития в работната сфера. Тиймбилдингът е популярен начин за комуникация извън работа и възможност за опознаване на всички служители. Това е и метод за увеличаване на ангажираността на заетите в компанията, като може да научите повече информация от en-invest.

Чудите се кога е най-подходящото време от годината за организирането на такова тържество? Вижте какво имат да споделят от Travelmanagement.bg.

Какво е корпоративна култура и защо тя е важна за формирането на фирмено събитие?

Корпоративната култура е много важна за развитието на дадено предприятие. Тя представа начина на управление, работната среда и отношенията между колектива. Каква обаче е ролята ѝ за организиране на мероприятия във фирмата?

Тя има значителни ползи върху продуктивността на заетите в компанията, подсилено чувство за принадлежност, осъществява на качествена комуникация между звената и поддържане на добри отношения между различните нива в йерархията. Всичко това води до опознаване на предпочитанията и интересите, което от своя страна е важно за организирането на фирмени събития, които да грабнат вниманието на участниците.

Трябва да прецените какъв тип мероприятия смятате за подходящи, съгласно предмета на дейността на компанията, възрастовите групи на служителите. По този начин ще може да изберете подходяща локация, игри и интригуваща програма.

Как да изберете кога да организирате фирменото събитие?

Планирането на такъв тип мероприятия отнема дълго време, особено при средни и големи предприятия, където работниците са много и се изисква голяма подготовка. За да определите точното време за организирането, трябва да съобразите няколко особености:

  1. Съобразете ключовите периоди от годината
    Има няколко основни момента, които да вземете предвид. Зимният сезон е най-популярен за такъв тип сплотяване на колектива, особено около Коледа и новогодишните празници. Тогава се организират тематични партита с интересна програма, много игри и забавление, където често се разменят подаръци между ръководството и служителите.
    Друг ключов момент е лятото. То е най-подходящо за тиймбилдинг сред природата и тържества на открито. Те могат да бъдат еднодневни или да включват нощувка в хотел, къща за гости или вила.
  2. Мероприятия във фирмата
    Ако във вашата компания се чества годишнина от създаването, това е точното време да съберете хората на различните позиции и да ги накарате да се почувстват като част от едно цяло. Независимо дали това е пореден рожден ден на предприятието, или юбилей – такъв тип фирмени мероприятия сплотяват екипа.
  3. Други събития
    Освен вътрешнофирмените, има и организиране на външни мероприятия, като конференции, награждавания и други.

Това са основните моменти за планиране и насърчаване на фирмени събирания с колегите и ръководството.

Партньори