Последни новини


Най-новите технологии в автомобилните спортове, влияещи върху Turnkey Online Casino платформите

Виж още..

Ползи от популяризиране чрез видео реклама

Виж още..

Какво представлява ТРЗ и личен състав?

Виж още..

Кассаба Системс ЕООД - мрежи  itemprop=

Кассаба Системс ЕООД - мрежи

КАССАБА СИСТЕМС ЕООД предлага стоки и услуги в областта на високите технологии, основно в четири направления - Информационни системи, Видеонаблюдение, Системи за автоматизация, Структурно окабеляване и Електроинсталации
Ние предлагаме цялостни решения в областта на компютърните мрежи и системната интеграция. Изпълнили сме проекти за малки, средно-големи и големи организации. Можем да изградим единна VPN мрежа меджу офисите Ви, да подредим и защитим данните Ви съобразно Вашите нужди и цели и да Ви консултираме за най-добрите начини за осъществяване на Вашите идеи. Ние предлагаме компютърни системи (нови и втора употреба), като клиентите с договор за абонаментна поддръжка ползват съответните отстъпки. Тестваните от нас системи втора ръка са с едногодишна гаранция. Абонаментната поддръжка на компютърни системи и мрежи е услуга, която представлява ИТ отдел под наем. Срещу сума по-малка от месечната заплата на средно квалифициран системен администратор Вие се ползвате от услугите на цял ИТ отдел (системни администратори, програмисти, мрежови администратори, администратори на системи за управление на бази от данни, хардуерни специалисти и уеб дизаинери), не плащате осигуровки и получавате данъчно призната фактура, като качеството на услугата е много по-високо. Ние внимателно ще анализираме Вашите нужди и методи на работа, ще направим оценка на съществуващата ИТ инфраструктура, софтуер, хардуер и комуникационно оборудване, ще проведем индивидуални разговори с всеки Ваш служител и ще Ви предложим оптимално решение съобразено с Вашите изисквания и бюджет. В резултат Вие ще получите една надеждна и модерна информационна система, безотказно работещи компютри, принтери и комуникационно оборудване, защитени и подредени в удобен за работа вид данни, добре обучени служители, правила за работа с информационната система във Ващата организация (IT policy), процедури за възстановяване след срив (Disaster recovery procedures) и не на последно място един изключително коректен бизнес партньор. За всеки клиент е предвидено ежемесечно обучение на служителите. При договор за Абонаментна Поддръжка клиента получава: - неограничен брой повиквания - възможност за увеличен мониторинг: от 8:00 до 22:30 включително съсбота и неделя - време за реакция до два часа в рамките на град София, когато е необходимо посещение в офиса на клиента - време за реакция до десет минути чрез системата за отдалечен контрол - поддръжка на хардуер и софтуер на място при клиента (работни станции, сървъри, периферия и комуникационно оборудване) или отдалечено - анализ и оценка на съществуващите информационни и комуникационни структури и предложения за оптимизация. - непрекъснато обучение на работещите в структурата на клиента - ежеседмична профилактика на системата - ежедневено архивиране на данните на клиента - организиране на информационните потоци в зависимост от спецификата на работа на клиента - ползване на всички отстъпки ползвани от KASSABA SYSTEMS Ltd. при закупуването на хардуер и софтуер - въвеждане и подържане на методика за архивиране с минимален риск за загуба на информация както за системните услуги така и за данните на крайните потребители - ежедневен мониторинг на основните параметри на системата и подържането им в оптимални граници чрез система за отдалечено наблюдение или на място в офиса на клиента - въвеждане на стратегия за антивирусна и антиспай защита - ежемесечен “update” на всички приложения - резервно подсигуряване на всички критични за работата на абоната услуги - поддръжка и съдействие при работата с нестандартен софтуер на трети производители специфичен за работата на aбоната - осигуряване на процедури за възстановяване на основните услуги на системата след срив в максимално кратки срокове, така че да не бъде засегната работата на потребителите - безплатен транспорт до сервиза и обратно до офиса на клиента на дефектирало хардуерно оборудване - подсигуряване на оборотно хардуерно оборудване,когато съответното притежание на клиента е на ремонт - изграждане и поддръжка на система за защита (Firewall) с необходимите правила - ежеседмична проверка на нивото на защита и оценка на риска

Мнения за Кассаба Системс ЕООД - мрежи


The company has no review.

Напиши мнение за Кассаба Системс ЕООД - мрежи


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.

Последни новини


Най-новите технологии в автомобилните спортове, влияещи върху Turnkey Online Casino платформите

Виж още..

Ползи от популяризиране чрез видео реклама

Виж още..

Какво представлява ТРЗ и личен състав?

Виж още..